Doradca Piękna i rozwoju kobiecych biznesów.


Z pasją zajmuję się kształtowaniem wizerunku kobiet i ich firm.

Bo każda z nas jest piękna.

niedziela, 24 lutego 2013

Kobieca sesja zdjęciowa

Piątek 22 lutego był dla mnie dniem szczególnym. Nie tylko dlatego, że miałam imieniny i dostałam mnóstwo pięknych kwiatów, prezentów i życzeń za które przy okazji z całego serca dziękuję. Tego dnia poznałam wspaniałą kobietę, która przygotowywała się do kobiecej sesji zdjęciowej. Po naradzie, jak to wszystko ma wyglądać, ustaliłyśmy szczegóły co do efektu, jaki chcemy uzyskać makijażem. Oczywiście przy okazji wykonywania go udało nam się bliżej poznać. I to jest właśnie to, co podoba mi się najbardziej w tym wszystkim. Poznanie drugiego człowieka i dopasowanie wyglądu do jego potrzeb w danej chwili. Cieszę się bardzo, że mogłam wziąć udział w sesji z Magdą i sprawić jej radość świetnym makijażem. Już niedługo zamieszczę kilka zdjęć, także zaglądajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz